Πέμπτη 3 Ιουνίου 2010
Νέα ευκαιρία
Η κατάντια του κομματικού κράτους είναι μια μεγάλη ευκαιρία για μας τους Ελληνες να ανασύρομε τις εφεδρείες μας, να κινητοποιήσομε την εφευρετικότητα και το φιλότιμο μας, να δούμε τις ευθύνες μας και να αλληλουποστηριχθούμε। Επιτέλους να ξεπέσει από τις φιλοδοξίες των Ελλήνων η επιθυμία του διορισμού στο δημόσιο που στην πλειονότητα του παράγει δυστυχείς εργαζόμενους που περιμένουν να βγούν το γρηγορότερο στη σύνταξη! Έτσι θα πέσει και η ζήτηση για τα ρουσφέτια! Η ευτυχία μας εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τις επιλογές μας και όχι από το κράτος.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου